Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Πρόβλημα στην οθόνη σε  macbook pro 15- 2016


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
61 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/05/2017 - 18:18

Με ενημέρωσαν ότι δεν εχει κάποιο πρόβλημα και θα μου το επιστρέψουν, δεν ξέρω τι να κάνω...

 

Φίλε μου, απλά εικάζω·

 
1. Σύμφωνα με το άρθρο,  στην παράγραφο "Loose Connection" αναφέρεται ότι μπορεί να υπάρξει θέμα σε κακή σύνδεση μεταξύ οθόνης και της logic board. Όταν λοιπόν προκύψει το θέμα μετέβαλε την γωνία της οθόνης, οπότε αν εκλείψει φαίνεται να μην έχει κουμπώσει σωστά ο connector και η επαφή δεν γίνεται πλέον σωστά σε κάποια συγκεκριμένη θέση της οθόνης. Ή κάτι δεν πάει καλά με το display data cable, μπορεί να έχει τσακίσει ή να είναι ελαττωματικό.
 
2. Στον οδηγό του iFixIt, στο βήμα 30, βλέπεις τον επίμαχο connector σε μοντέλο του 2015. Kαι στο δικό σου μοντέλο πρέπει να υπάρχει ο αντίστοιχος connector.
 
Συνημμένο αρχείο  display.jpg   27,82KB   16 λήψεις
 
Όπως και να έχει, η αποκατάσταση είναι θέμα του service.

vires acquirit eundo


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 02/05/2017 - 22:05

Φίλε μου, απλά εικάζω·
 
1. Σύμφωνα με το άρθρο,  στην παράγραφο "Loose Connection" αναφέρεται ότι μπορεί να υπάρξει θέμα σε κακή σύνδεση μεταξύ οθόνης και της logic board. Όταν λοιπόν προκύψει το θέμα μετέβαλε την γωνία της οθόνης, οπότε αν εκλείψει φαίνεται να μην έχει κουμπώσει σωστά ο connector και η επαφή δεν γίνεται πλέον σωστά σε κάποια συγκεκριμένη θέση της οθόνης. Ή κάτι δεν πάει καλά με το display data cable, μπορεί να έχει τσακίσει ή να είναι ελαττωματικό.
 
2. Στον οδηγό του iFixIt, στο βήμα 30, βλέπεις τον επίμαχο connector σε μοντέλο του 2015. Kαι στο δικό σου μοντέλο πρέπει να υπάρχει ο αντίστοιχος connector.

 
attachicon.gifdisplay.jpg
 
Όπως και να έχει, η αποκατάσταση είναι θέμα του service.


Καλά όλα αυτά, και σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και τις γνώσεις σας που μου τις προσφέρετε απλόχερα. Παρά ταύτα μετά απο την εμπειρία αυτή συνδυαζόμενη και με άλλες που έχω απο περιφερειακά Apple και απο ipad έχω αρχίσει να αμφισβητώ σοβαρά την αξιοπιστία τους...

#48   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 02/05/2017 - 22:41

Προβλήματα καλώς ή κακώς παντού υπάρχουν. Απλά έπεσες στη περίπτωση.

 

Κάνε αύριο ένα τηλ και μην το αφήσεις.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#49   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 05/05/2017 - 11:14

3η ημέρα σήμερα μετά τον έλεγχο και κανένα πρόβλημα, πως διορθώθηκε από μόνο του δεν μπορώ να καταλάβω...



#50   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 11/05/2017 - 21:05

Τελικά το ξαναεμφάνισε, κάθε 2- 3 ημέρες, το θέμα είναι είναι ότι δεν βγάζω άκρη με το service, θεωρώ πάντως ελληνικής νοοτροπίας φαινόμενο να μην το αλλάζουν...



#51   kalotina

kalotina

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus

Δημοσίευση 11/05/2017 - 21:19

Aνοιάξει case στην apple .μην το αφήνεις μιλά με την document.

#52   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 12/05/2017 - 10:34

Aνοιάξει case στην apple .μην το αφήνεις μιλά με την document.

Επικοινώνησα με την document και μου είπαν ότι αν δεν βρούν πρόβλημα και αυτοί θα πληρώσω και 50 euro για τον έλεγχο! εκτός απο τα μεταφορικά, θα τους αποζημιώσω δηλαδή επειδή δεν βρήκαν το πρόβλημα, ωραία λογική...



#53   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 12/05/2017 - 10:38

Επικοινώνησα με την document και μου είπαν ότι αν δεν βρούν πρόβλημα και αυτοί θα πληρώσω και 50 euro για τον έλεγχο! εκτός απο τα μεταφορικά, θα τους αποζημιώσω δηλαδή επειδή δεν βρήκαν το πρόβλημα, ωραία λογική...

Φίλε Modesto με την Apple επικοινώνησες;

 

Το τηλέφωνο Ελλάδος είναι 00800 4414 5417

 

Άσε τι σου λέει ο τεχνικός του κάθε service.



#54   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 12/05/2017 - 11:08

Φίλε Modesto με την Apple επικοινώνησες;

 

Το τηλέφωνο Ελλάδος είναι 00800 4414 5417

 

Άσε τι σου λέει ο τεχνικός του κάθε service.

Επικοινώνησα πολλές φορές, απο την αρχή, κάναμε διαγνωστικά τεστ, κάναμε επανεγκατάσταση λογισμικού, τίποτα ουσιαστικό δεν σου λένε, στείλτο στο service καταλήγουν, πράγμα που το έκανα...

Η ουσία είναι ότι έπρεπε ολόκληρη apple να το αλλάξει από την αρχή, εφόσον δεν μπορούν να το βρουν, όλα τα άλλα είναι περιττά...


Τελευταία επεξεργασία από: modesto, 12/05/2017 - 11:16


#55   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/05/2017 - 12:09

Τελικά το ξαναεμφάνισε, κάθε 2- 3 ημέρες, το θέμα είναι είναι ότι δεν βγάζω άκρη με το service, θεωρώ πάντως ελληνικής νοοτροπίας φαινόμενο να μην το αλλάζουν...

Επικοινώνησα πολλές φορές, απο την αρχή, κάναμε διαγνωστικά τεστ, κάναμε επανεγκατάσταση λογισμικού, τίποτα ουσιαστικό δεν σου λένε, στείλτο στο service καταλήγουν, πράγμα που το έκανα...

Η ουσία είναι ότι έπρεπε ολόκληρη apple να το αλλάξει από την αρχή, εφόσον δεν μπορούν να το βρουν, όλα τα άλλα είναι περιττά...

Τράβηξε ένα βίντεο του προβλήματος και μαζί κάποιες καθαρές φώτο.

 

Μετά εφόσον μιλήσεις ξανά με το Support, θα ζητήσεις να σε συνδέσουν με το Customer Relations.

 

Μιλάς μαζί τους στα αγγλικά συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος. Απο εκεί μπορείς να τους αναφέρεις ξανά τι έχει γίνει ακριβώς με το πρόβλημα σου να παραμένει.

 

Όλα αυτά είναι κατάλοιπα έλλειψης Apple Store. Σε τέτοια περίπτωση ίσως να 'χες φύγει και με νέο μηχάνημα..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#56   kalotina

kalotina

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus

Δημοσίευση 13/05/2017 - 14:14

Μιλά με το customer relations..εξήγησε τους ότι ταλαιπώρεισαι ζήτησε να τους στείλεις φωτό με το πρόβλημα και ότι δεν μπορεί να το βγάζεις από το μυαλό σου.στο κάτω άνω ο μακ ειναι ολοκαίνουργιος.

#57   paparainbow

paparainbow

    iPH Contributor

  • 1.875 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 13/05/2017 - 17:52

Εχεις μηπως time machine backup το οποιο επαναφερεις μετα απο καθε format?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: paparainbow, 13/05/2017 - 17:55

legit


#58   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 14/05/2017 - 12:48

Εχεις μηπως time machine backup το οποιο επαναφερεις μετα απο καθε format?


Sent from my iPhone using Tapatalk

όχι δεν επαναφέρω τίποτα, όλα τα κάνω κατόπιν οδηγιών του apple support



#59   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 14/05/2017 - 13:04

Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι στο apple support υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για θέματα ρουτίνας κατά την γνώμη μου. Π.χ. στην επανεγκατάσταση λειτουργικού η μία μου έλεγε ότι τα 6 λεπτά που δείχνει η πρόοδος είναι πραγματικά, μικρή απόκλιση μπορεί να υπάρξει, και εξαρτώνται αποκλειστικά απο το δίκτυο μου και όχι απο την κατάσταση του υπολογιστή. Σε επόμενη τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι δεν είναι πραγματικά και ότι επηρεάζεται πολυπαραγοντικά (και απο τον υπολογιστή) οπότε το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει είναι σχετικό. Η τελευταία επανεγκατασταση διἠρκησε 4 ώρες αφού κόλλησε στα μισά της προόδου πάνω απο μία ώρα, τελικά πόσο είναι το φυσιολογικό;



#60   modesto

modesto

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 14/05/2017 - 13:10

Μιλά με το customer relations..εξήγησε τους ότι ταλαιπώρεισαι ζήτησε να τους στείλεις φωτό με το πρόβλημα και ότι δεν μπορεί να το βγάζεις από το μυαλό σου.στο κάτω άνω ο μακ ειναι ολοκαίνουργιος.

 

Τους είπα για το customer relations και μου λένε συνέχεια μην ανησυχείς θα μιλήσεις... και να προσπαθήσουμε να το λύσουμε μαζί. Τους έστειλα σε σύνδεσμο της apple βίντεο και τα έχω κάνει όλα αυτά που μου λές. Το θέμα εἰναι ότι αν δεν διαπιστωθεί το πρόβλημα  με υπογραφή τεχνικού δεν γίνεται τίποτα. 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες